MOA ÄR PÅ KRETA

Tänk att Moa blivit stationerad som reseledare på Kreta – mitt favoritställe där jag redan varit 8 gånger. Hade tänkt stå över tjejcharter detta året – men nu måste jag ju bara dit. Hur ska jag kunna vänta till den 12 maj? Och hur ska jag stå ut med denna kylan vi har här hemma. Jag vill ha värme – nu!!! Chattade med Moa igår kväll då hon berättade att hon fått en egen 1-rumslägenhet med uteplats strax utanför Platanias (mot Agia Marina). Fri Wi-Fi och tillgång till bil. Hon kommer att jobba på Fritidsresors service-kontor med bl a telefon, mail och besök samt rycka in vid informations-möten, transfer och dylikt. Låter helt perfekt för henne. Men hon måste lära sig mycket om Kreta. Som hon själv sa: Allt från försäkringar till var närmaste Bankomat finns. Men det fixar hon galant. Är sååå avundsjuk. Varför har jag inte gjort detta? Är det för sent nu? /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Va kul för henne och er. Då blir det många resor till Kreta nu framöver, och ingen Thailand ? ;) Jag skulle verkligen behövt göra en solresa men får se om pengarna trillar in ;( Det hade varit så skönt att få känna solstrålarna in i själen. Önskar er nu en riktig skön påsk // kramar

2012-04-05 @ 07:31:46
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Gertie Ranelycke

Va kul! Kreta är vårt favoritställe också,har varit där mnga gånger, brukar åka med Fritidsresor till Nea Chora, hotel Christina eller Makriaglios! Hoppas då på Thailand till vintern!Ha en skön påsk.

Kram Gertie

2012-04-05 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0