MINA ÖNSKE-RESMÅL

Det är mycket man vill uppleva. Och mycket som för mig fortfarande är helt outforskat. Har t ex aldrig rest västerut och därmed aldrig varit i USA. Jag måste ju komma till New York snart!
Och lite resmål i Europa som lockar mig är bl a Kroatien, Skiathos/Skopelos och Parga.
Skulle också kunna tänka mig ytterligare 1 kryssnings-resa. Det är en häftig upplevelse. Och man ska absolut bo i utsides-hytt med egen balkong. Det är riktigt nice.
Mycket av Sverige som jag inte sett. Har aldrig varit längre norrut än Hälsingland. Varför inte flyga till Luleå och ta hyrbil söderut till Stockholm. Och uppleva midnattssolen. I Sverige är man ju inte bortskämd med att se någon sol överhuvudtaget. Inget kul med svenskt klimat - men jag är ändå glad för att bo i detta landet. Man får spara ihop för att resa till varmare breddgrader istället. Det finns alltid dom som har det värre. Vi ska inte klaga. Och i augusti åker jag för 12:e gången till Kreta.Här pratat vi inte om att vidga sina vyer - här handlar det om att uppleva igen och igen och igen........ Som ni märker är jag bara intresserad av värme. Jag åker INTE skidor!!!
Ha en bra helg alla - tror inte vi kommer att ses på beachen denna helgen heller:( /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Du är rolig du ;)Nej du ska inte klaga du har ju rest en del i år men jag gillar dig skarpt.
Jag skulle aldrig för mitt liv lägga pengar på en skid semester, Men jag rekommenderar Parga väldig fin stad, kan tänka mig åka dit igen. Sen Samos Pythagorion men då måste man orka gå, dit ska jag igen ;)Skiathos är en ö som står på listan som många andra gör. Men nu står Koh Lanta på tur och så har jag hittat en massa öar nedanför som vi kommer att åka till, //Ha en fortsatt skön helg och hälsa

2012-07-13 @ 21:57:49
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Tina

Krabi, Koh Lanta. Koh Lipe, Langkawi, Kuala Lumpur. Detta kanske blir vår nästa Thailands-tripp. 1tim båtresa från Koh Lipe till Malaysia. Men först ska vi se var Moa hamnar på sin vinter-destination.

2012-07-14 @ 09:09:11
Postat av: Britney

Ja, Sverige är verkligen ett icke utforskat land... Men man vill inte heller chansa på vädret. Vi har för få semesterdagar, helt enkelt! Så är det! Vi har snackat om Mexico, Kuba och Florida. Mycket lutar åt Florida... Flyga till Orlando och sen hyra bil. Rutten finns redan i huvudet :).

2012-07-16 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0