Direktflyg med mellanlandning

Idag har mannen och 6 andra grabbar åkt till Mallis 1 vecka för att bl a spela golf. Flyg med Norwegian till Palma från Köpenhamn kl 05.45. Grymt tidigt! Inte nog med detta. Ombord på planet drabbades en dansk man i 65-årsåldern troligtvis av en hjärtinfarkt och planet var tvunget att landa i Nice för att fixa sjukhusvård. Usch så otäckt. Hoppas mina stödstrumpor förhindrar sådana här hemskheten. Men T var iallafall nöjd med att det var fri Wi-Fi på planet. Så kunde han dokumentera efterhand. Hoppas det blir bra med dansken. /Tina T


Kommentarer
Postat av: jeannette

Läste om Tolles resa hemskt. Fick mig att tänka till MEN!! jag är redo ;) Barnalbyl, stödstrumpor, och rött vin. Sen promenerar jag lite i planet och passar på att kolla folk ;) Ha en skön vecka Tina // kramar

Ps

Du skulle väl också iväg nu ? Ha en underbar vecka i solen.

2012-05-06 @ 16:15:45
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: jeannette

Glömde mitt viktigaste ;) Omega 3

2012-05-06 @ 20:38:28
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0