Stolt förälder

Att vara mamma betyder så himla mycket! Jag är lycklig och stolt över mina 2 döttrar. Inte minst idag när Ida (snart 25) lämnat in sin C-uppsats som den senaste tiden genererat henne blod, svett och tårar. Att hon sedan efter en hel natt vid datorn ska ge sig iväg på anställningsintervju verkar inte bekymra henne. Var kommer all energi ifrån? Och Moa (snart 22) kör på som reseledare på Kreta. Ni är helt fantastiska båda 2. Såja, nu hoppas jag ha samlat ihop lite plus-poäng till Mors Dag på söndag. Det gäller ju att vara lite taktisk, eller? Nä, skämtar bara :) Njut alla av det fina sommarvädret - inget vet hur länge det varar. Tror att det var jag som tog värmen med mig hem från Kreta. Om det tar slut får jag åka dit igen och hämta mer. /Tina T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0