VAD BETALAR DU FÖR DINA TANDLÄKARBESÖK?

I veckan har jag varit hos tandhygienist. Besöket tog ca 1 timme och kostade 1.120 kronor. Utan röntgen. När jag berättade på jobbet tyckte man att jag betalt alldeles för mycket. Då gick jag in på www.1177.se. Där kan man jämföra priserna hos olika tandläkare. Man väljer län/ort/tandläkare. Och då visar det sig att jag skulle kunna få samma behandling hos många andra för halva priset. Är det värt att byta tandläkare? Jag har gått till samma tandläkare i många år. Fräscha och fina lokaler. Många veckotidningar. Fin toalett med lyxig pumptvål. Men vill man betala för detta? Tål att tänka på. Kan ju ha roligare för pengarna. Nu ska jag förhoppningsvis inte dit förrän om 1 år. /Tina T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0