DET ÄR KUL ATT FYLLA ÅR

I fredags firade jag min 55:e födelsedag.
Började egentligen redan på torsdagskvällen när jag var ute och åt med Irre. Var på nyöppnade Inferno Bar. Riktigt trevligt. Fick av henne ett superfint halsband från Udda Tina.
Själva födelsedagen blev lite annorlunda. Mannen var på tjänsteresa så det blev ingen uppvaktning på sängen. Ebba var hos Ida så jag var alltså helt ensam hemma. Men det var ju en vanlig arbetsdag. Tog dock en långlunch på Grand hotell med mor, far och Ida. Var jättetrevligt och uppskattades. God mat och trevlig service. Tillbaka till jobbet. Arbetade till kl 18.30. Cyklade direkt till John Bull där jag mötte upp massor med gamla AstraZeneca-arbetskamrater. Ett event som var initierat via FB. Så härligt att träffa alla bekanta och höra deras berättelser om livet efter AZ. När jag kom hem hade mannen kommit från Stockholm. Fick i present av honom en eltandborste. Av Moa fick jag med posten ända från Australien en godisbox och presentkort på tidningsprenumeration. Ida grattade mig med ett stort fång fantastiska rosor (som hon själv bundit till en häftig bukett) samt en presentkorts-bok på 12 restauranger. Läs mer på www.eatsweden.se. Av föräldrar och svärmor blev det pengar. Blev jätteglad för alla presenterna - vilka fyndiga barn man har. Och så härligt med en familj att bli bortskämd av. Det är ju bara Moa som fattas här hemma i Sverige. Man vill ju inte bli äldre - men visst är det något speciellt att fylla år. Och april passar mig bra. Nu har man kommit ur vinter-idet och ser framemot svensk vår och sommar. Fast man vet ju aldrig när och hur den blir. Spännande! /Tina T

 


Kommentarer
Postat av: Jeannette Röjnert

Härligt Tina
Jätte grattis igen på din 55 årsdag, och jag är snart inne på mitt 57 års långa liv ;/ Ja yngre blir man inte. Men som man säger så är man inte äldre än man känner sig. Vissa dagar 75 och vissa 35 ;)
Du ser ut att haft en trevlig dag och presenter är alltid kul. Ser fram emot att träffa er den 17 maj men jag sitter ensam den 3 maj om ni här lust att ses över ett glas vin på stan ?. Ha det bäst och en underbar vecka

2013-04-14 @ 20:50:35
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Jeannette Röjnert

Hej vännen
Nu tror jag vi behöver lite rese tips ;) Du ligger säkert inne med en massa tips och bilder ;)Ha det bäst och framför allt en skön semester// kramar i massor. Fick inte pratat med dig denna gången häller på AW

2013-05-24 @ 06:29:56
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0