VÄRSTA SHOPPING-DAGEN

Idag har jag för första gången besökt Boutiqe Roos på Lödde Centrum (OBS! Ej Center Syd). Men jag lovar att detta inte var sista gången. Fr o m NU är denna affär min "hov-leverantör". Trevlig miljö, personalen blev mina egna "personal shopper" och fantastiskt trevliga kläder, smycken och väskor. Sen blev det bara ännu bättre av att affären var fylld av andra trevliga kunder (läs "tjejer"). Man fick verkligen råd, tips, omdömen och många glada skratt. Dom fixade t o m rätt läppstift till kläderna. Tror jag provade 100 plagg. Och kom hem med 8. Handlade för drygt 4.000 SEK - men sedan var det halva priset på allt. Där fanns märken som t ex Culture, Steilman, Piro, Cream, Linna, Exquiss, Carla Gianini mm.... Inga överpriser - men naturligtvis inte HM-priser heller. Det roliga är ju att kläderna inte hänger på så många. Man behöver förhoppningsvis inte riskera att gå på fest och möta en gäst med likadana kläder som mig själv.
Johanna som äger affären erbjuder privata vip-kvällar med ost och vin samt 20% rabatt på allt i affären. Tänkte boka in en sådan aktivitet ngn torsdag under hösten. Alla som läser min blogg (5 st?), är tjej och sugen på att hänga med kan väl höra av sig till mig. Vi kan vara ca 20-25 pers.
Efter 2 timmar i affären fortsatte jag till Footlight och köpte 1 par högklackade skor och 1 par boots. Därefter blev det tandborstar till eltandborsten, grillborste och lite blommor att plantera. Sist men inte minst avslutade jag i mataffären. Hade tänkt grilla - men ihållande regn gjorde att vi nu lagar maten på spisen. Och bara för det kom solen. Vi planerar en lugn lördagskväll i soffan. Får väl räkna om det finns några pengar kvar på kontot. Men denna dagen har varit värd varenda krona! Nu ska jag nog orka jobba 2 månader till. /Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Jeannette Röjnert

Va kul när man fyndar på det viset. Var det lönehöjningen du handlade upp nu ;)
Jag hänger gärna på om dag och datum passar. Om jag får. Ska ni ha semester igen om 2 månader ? om isaåfall var bär det då av? Nu räknar jag iallafall dagarna till min semester. Ha det bäst // kramar och hälsa Tolle

2013-06-29 @ 20:34:27
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Britney

Härligt, Tina! Jag hänger gärna med om jag är ledig.

2013-07-11 @ 21:29:34
Postat av: Anonym

Härligt, Tina! Jag hänger gärna med om jag är ledig.

2013-07-11 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0