LÅNGT MELLAN INLÄGGEN

Hej alla!
Jag är dålig på att uppdatera - 7 månader sedan förra inlägget. Men, men - här kommer i alla fall lite nytt.
Har i januari flyttat till en helt ny 3-rumslägenhet på Sockerkokaregatan i Lund. Trivs så himla fantastiskt bra! Varit i Prag på semester med goa vänner - 5 dagar. Härlig stad! Och vi hade jättetur med vädret. T har varit på Mallorca 1 vecka med sina golf-grabbar. Och på lördag är det min tur - 12 tjejer drar på tjejcharter till Kreta - som vanligt. Fast förra året var jag inte med. Så detta året kommer det bli dubbelt så roligt. I år sammanstrålar vi från Skåne, Stockholm och Norge. Härligt. Och väderprognosen ser bra ut så här långt - nästan för bra för att vara maj. Planerar sedan sommarsemester 3 veckor i juli/augusti då vi åker en vecka till Parga. Ska även försöka hinna en sväng till Stockholm för att hälsa på äldsta dottern där. Därefter blir det 1 vecka på Skiathos i september tillsammans med bästa B och J. Och en långhelg till Budapest i oktober. Det gäller att hålla igång så länge man kan och plånboken tillåter. Jag har massor av resmål jag vill uppleva! Njut av våren! /Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Jeannette Röjnert

Då får ni ha en underbar sommar, hoppas vi hinner ses. Och jag får väl återkomma här om 7 mån igen då ;);)

2014-06-21 @ 18:02:47
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0