CALAISA

En helt vanlig lördag i Lund. Inget regn. Ganska soligt och skönt. Helt plötsligt hade vi spontan-arrangerat grill i trädgården kl 17 och Calaisa på Stortorget kl 20. Blev en riktig trevlig kväll. (Förutom en otrevlig bartender på Stortorgets restaurang. Slutade med att jag gick därifrån utan att ha handlar något.) Tack goa vänner för er medverkan till allt det roliga. Och inte nog med detta. När vi kom hem strax innan midnatt fortsatte spontaniteten inne hos Lisa granne. Idag har det blivit en söndag i lugnt tempo och utan en massa måsten. Vilar mig i form för en ny vecka. Och längtar till torsdag när Moa kommer hem för 2 veckors semester. /Tina T


Kommentarer
Postat av: jeannette

Trevligt att träffa er alla .
Och se vad hon kan, foto har kommit på plats och med en gång så är det lite mer liv i din blogg ;)
Själv så låg jag med Migrän mer än halva dagen ;( jag fick vilat i alla fall. Ha en underbar vecka // kramar

2012-07-22 @ 21:36:21
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0