NY VECKA - NYA MÖJLIGHETER

Helgen har varit bra – förutom vädret.Bl a fixat skor och resväskor åt Moa. Samt andrahandshyresgäst till hennes lägenhet.

I lördags var det fest i Borgeby där det från början var tänkt att jag skulle köra och Ebba skulle följa med. På väg ut ändrades planerna helt. Moa skjutsade oss dit och hem och Ebba var hos henne istället. Det blev god mat, trevligt sällskap, Melodifestival och gott vin mm….. Om jag får recepten ska jag delge dem här.

Nästa helg kommer våra bästisar från Stockholm. Det ser vi framemot.

/Tina T

 


Kommentarer
Postat av: jeannette

Härligt att helgen varit bra ;)

Roligt för er dotter att få utbilda sig och kanske jobba som reseledare. Vädret ??? Jag har stort behov av sol klarar knappt vinter och framför allt inte denna eftersom vi inte har varit ute och rest. Och recept ser jag fram emot, du får gärna låna recept från min blogg där är ju lite av varje det mesta har jag provat. Nu hoppas jag på att våren står och väntar bakom hörnet ;) Ha en fortsatt skön vecka. Kramar // http://jeannette.rojnert.se/

2012-02-21 @ 22:03:28
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Britt

Nu får du se till att fixa vår till 1 mars! Och nya recept är alltid välkommet.

2012-02-23 @ 04:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0