HÄR KOMMER FLER UTFLYKTSTIPS

När sommarvädret fortsätter "lysa med sin frånvaro" får man göra det bästa av sitautionen. Och lite utflykter är ju alltid trevligt. Hoppas hinna med en del. Ska ju bara ha 2 veckors semester i augusti och då blir det Kreta. Därför ska vi försöka utnyttja helgerna ordentligt. Många av nedanstående tips har jag hämtat från Månadsmagasinet Skåne - en tidning som jag varmt kan rekommendera. Och detta är verkligen bara ett litet axplock.
 
www.smaksak.nu (Blentarp) www.boutiquedeferme.com (vid Svaneholm. Just nu REA) www.boningshuset.se (Svalöv) www.jagorstrand.se (Vinslöv) www.vastrastro39.se (Eslöv) www.newfood.se (Smygehamn)
 
Funderar på att starta med Åhus Beachhandboll och kombinera med Lars Wallins utställning på Kristianstads Konsthall.
Passa på att njut av vad Skåne har att erbjuda! /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Nu är hon på G ;)
Trevligt att du kommer med tips. Jag ska gå in och kolla lite på dina länkar.
Får jag tipsa dig om en sak ( inte för att jag vet eller kan) Men jag tycker att du ska ha en annan bakgrund, något foto eller något som får en att se att bloggen har resetips eller dylikt. Men det är ju din blogg och jag vet ju inte vad du vill med den. Jag brukar kolla runt på andras bloggar och då får man en massa tips.
Jag själv hoppas få hjälp med att byta bakgrund på min blogg snart. Kramar ha en fortsatt skön vecka

2012-07-17 @ 18:56:00
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: jeannette

Snyggt ;)
Tack för tipsen. Nu planerar vi in en Österlen tur med några av dina tips. Blir nog i morgon för i em jobbar jag några timmar på Lindex ;) gör det ibland på min semester ( semester pengar så att man kan åka till solen ) jag tycker det är kul och vädret är ju ändå inget kul.kramar

2012-07-18 @ 09:20:55
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0