MAT I LUND

Igår var jag på grillafton i Stadsparken. Kan inte rekommendera denna mat. Urtråkig! Inte värt 220 kronor. Men kvällen blev trevlig i goda vänners lag och i kombination med vin och musik.
Då rekommenderar jag hellre restaurangerna i Saluhallen.
Och dagens rätt på Grand Deli på Klostergatan ska tydligen vara riktigt bra. Take away för 69 kronor låter prisvärt. Måste testa! Att äta dagens rätt på Grand hotell är visserligen alltid ett säkert kort i trevlig miljö. Men 120 kronor är på smärtgränsen. Då får man dessutom betala till 25 kronor för vatten och 25 kronor för kaffe. Får bli vid alldeles speciella tillfällen.
Gillar ju sushi. Och tycker att Zen på Ö Mårtensgatan är bäst. Någon som sätter emot?
Annars rekommenderar jag varmt delikatessen på Ica Jätten på Norra Fäladen. Här får man verkligen mat för pengarna. Visserligen får man själv tillaga - men med dom rätta råvarorna kan det ju bara bli bra. Deras delikatess erbjuder både kött och fisk. Känns som jag börjar bli hungrig nu? /Tina T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0