SÅ VAR HON DÅ ÄNTLIGEN HEMMA ETT TAG

Igår eftermiddag kom Moa hem från Kreta för 2 veckors svensk semester. Och just då visar sig Sverige från den absoluta bästa sidan med sol och värme. Men det fina vädret verkar inte stanna kvar så länge till.
Moa bor hos oss eftersom hon hyrt ut sin lägenhet i andra hand. Och det ska säkert gå hur bra som helst.
Vi överraskade henne med en trädgårdsfest igår kväll. 13 av hennes vänner var inbjudna och vi grillade, drack vin, hade frågetävling och snick-snackade till midnatt. Känns som kvällen blev lyckad för alla. Tack Ida för hjälpen med inbjudningarna. Ser nu framemot att få rå om minstingen ett tag. Och till er som vet vem hon är så hoppas jag att ni kanske stöter på henne nu när hon är hemma. Hon har massor att berätta. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Härligt vännen
Alltid skönt att ha barnen nära en men vi båda har ju dom på resvänligt avstånd. Vår dotter kommer på Lördag och ska vara hemma drygt en vecka. Sen i höst åker vi väl över till henne i London. Dom sätter ju upp http://www.londonmusikaler.se/musikaler/the-bodyguard
Och jag älskar den filmen.
Hoppas ni haft en underbar helg. Själv så håller vi på i trädgården jag har ju fixat projekt till mannen ;)Jag är en jätte bra arbetsledare ;)och i morgon kör vi till Danmark ett par dagar. Hjärte kramar

2012-07-29 @ 08:21:19
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0