TILLBAKA TILL HÖSTEN

Har varit på Kreta och hälsat på Moa 1 vecka och haft det helt underbart. Härligt väder hela tiden. Dock röd flagg på stranden 4 dagar. Men vi löste det på annat sätt istället. Bodde i Moas lägenhet och träffade många av hennes kollegor som var jättetrevliga - framför allt Daniel:)
Njutit av härlig grekisk mat och atmosfär med goda drycker därtill. Spelat minigolf och basket. Åkt runt med Moa. Varit turist i Chania stad. Spelat kort. Läst böcker. Simmat och badat. Med andra ord - kopplat av!
Nästa resa dit blir i augusti och då är vi 9 personer. Vi ska då bo på Thodorou Village i Agia Marina där vi tidigare tillbringat våra tjejcharterresor. Denna gången får dock männen också följa med.
Nu ska jag bita ihop och försöka acceptera att svensk sommar inte är vad den varit. Jag tar på mig långbyxor, strumpor, varm jacka och sjal och beger mig till grillafton i Stadsparken imorgon. Det måste gå!!! Så får det bli!!!
Kram Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Nu så har du fått rätt på bloggen.Jag tycker jag ser mig i dig angående resor, sol, värme ;) Men jag har då svårt att acceptera den här tråkiga sommaren, men du har ju turen att få åka iväg igen om några veckor.
Hur gick det med dotter fick hon besked var hon hamnar i vinter?
Och funderade du på det jag skrev om att du var perfekt till att skriva lite om resor och rese tips ? Du som rest så mycket. Lite tema inriktad blogg ;)
Ha det bäst vi sys och hörs kramar

2012-07-10 @ 21:27:42
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0