AW

Fredag = Ater Work. Någon gång då och då iallafall. Denna fredagen var vi först på Restaurang Viva på Karhögstorg. Ligger lite "off" men en trevlig restaurang, fint möblerad, mysig inredning och hyfsad mingelbuffé. Kvällens vin var från Italien och hette Mezzo. Skitgott! Ska till Systembolaget idag och köpa några flaskor.
Därefter promenerade vi till Godset där det alltid verkar finnas bekanta. Här fastnade vi ett bra tag och i olika grupperingar och diskussioner. Mötte för första gången min trognaste blogg-läsare Jeanette. Hon gav mig en hel del tips och idéer. Kan hon titulera sig blogg-coach kanske? J fick dessutom nytta av sina SOS-kunskaper när han tog hand om en kille som segnade ner i epilepsi alldeles bredvid oss. Bra jobbat! Känner mig i trygga händer om olyckan någon gång skulle vara framme här hemma. Hoppas inte. Vandrade hem vid 21-tiden nöjda och belåtna med kvällen. Här hemma blev det sedan Skype med våra Stockholms-vänner. Tänk vilken teknik. Man behöver i princip aldrig ge sig iväg för att möta sina vänner längre. Trist ibland men praktiskt många gånger. Ser framemot en fortsatt härlig helg. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej Tina

Först vill så tacka för en trevlig kväll det var jätte trevligt att få träffa dig. Och tack för de finna orden du skrev här. Du kanske läste sydsvenskan idag det handlade om bloggning ;)Jag själv skulle tycka det var jätte kul med att få vara med på en blogg träff och själv få tips. Det jag pratade om i går heter på min blogg, kategorier och etiketter som man kan kryssa i och det är väl det som syns om jag som person är ute och googlar på nätet. Sen länka för vissa företag ser att du länkat och skriver en kommentar tillbaka. Sen kan du skriva om era resor alltid kul att läsa om resor. Hör av dig om det är något. Såg er på stan idag ;) Hoppas nu ni får en fortsatt bra solig helg// kramar

2012-03-03 @ 15:02:41
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Milott

Hej jag kom in via Nettes blogg, Jeanette Röjnerts alltså. Min tonårsbästis! Visst är det kul när folk kommer in och kommenterar!

Ha en fin söndag!

Kram

Milott

2012-03-04 @ 15:35:49
URL: http://www.himlamysigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0