ROSKILDE

Haft en härlig weekend i Roskilde. Bott på hotell Prindsen mitt på gågatan. Kan verkligen rekommendera allt utom maten på hotellet. Frukosten var riktigt bra trots avsaknad av grönsaker. Men middagen lördag kväll var katastrof enligt min mening. Man kan inte misslyckas så totalt med oxfilé. Alla i gänget höll dock inte med mig. Men det gick ingen nöd på oss. 1250 sek/pers för 2 övernattningar med mat kan man inte pruta på. Blev en hel del shopping i denna mysiga stad. Massor med roliga och annorlunda affärer. Blev även ett besök i den stora och omtalade domkyrkan. Många kungligheter ligger begravda där. Vi funderar allvarligt på att åka dit igen nästa höst. Fast kanske ca 1 månad senare. Så får man även uppleva lite julstämning där. Kan verkligen rekommendera! /Tina T


Kommentarer
Postat av: jeannette

Tack för tipset
Ska tänka på det tills nästa år tror inte jag hinner med Roskilde i år. Synd att man inte kan klicka fotona större du får försöka fixa det. kramar och ha en bra vecka.

2012-10-29 @ 06:53:57
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0