TILLBAKA I VARDAGEN OCH VERKLIGHETEN

Efter ännu en härlig semester på Kreta är man så åter i vardagen igen. Och med en rivstart. Var hemma i onsdags kväll vid 19-tiden och var åter på jobbet torsdag morgon. Då hade vi en kick-off i Malmö med besök på Moderna Muséet, Flottfärd med mat och dryck som därefter avslutades med en stadsvandring med frågesport. Blev en lyckad eftermiddag/kväll. Jag själv känner mig iallafall nöjd och stolt med arrangemanget:).
Nu är det fredag eftermiddag och jag står i startgroparna för att medverka i en After Work på Kulturkrogen i Lund. Bara trist att ha ögoninflammation. Får väl måla lite mer läppstift istället. I helgen är det Humorfestival i Lund och vi ser framemot att få skratta riktigt mycket denna helgen. Hoppas alla andra också får ha roligt. Ett gott skratt förlänger ju livet. Och visst vill vi alla bli gamla. /Tina T
 

Kommentarer
Postat av: jeannette

Tack för i kväll, synd att jag inte fick prata mer med dig ;(
Ha en underbar fortsatt trevlig helg. Jag hänger på om det blir något stick cafe ;) ;)Kramar

2012-08-31 @ 21:48:50
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0