HÄNT EXTRA

Har av min käre man fått en helårsprenumeration på Hänt Extra. Men vad står det egentligen i denna tidning? Kicki Danielsson är i alla fall med varje vecka i minst ett reportage. Exempel:
- Jag är praktiskt taget oskuld
- Det har varit synd om mig sedan 1986
- Har inte haft sex på tolv år
- Jag vill flytta till Skåne
- Kikkis bäste vän sjuk (=hennes hund har fått reumatism)
- Jag är tänd på Ranelid

Denna information tilltalar inte mig. Har skickat mail till Aller Media med önskan att få säga upp min prenumeration. Tror inte det går så bra. Nästa prenumeration får nog bli en korsordstidning istället
/Tina T


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHA :D Älskar din blogg mamma!

2012-03-02 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0