IBLAND ÄR DET BRA ATT VARA SKÅNING

Att resa är livet!!!! Fördelen med att bo nära Danmark är ju då att vi också har nära till Copenhagen Airport. Och utbudet av charterresor härifrån är ju fantastiskt bra. Som t ex Falk Lauritsen, Tyrkieteksperten, Detur, Nazar och Spies.
Och från Ängelholm kan vi åka på charter med Turkietresor.
Utöver detta kommer ju alla andra flygbolag där man kan resa reguljärt och boka boende på egen hand. Och då finns ju från Malmö bl a RyanAir, AirBerlin och WizzAir. Och massor från Köpenhamn. 
Tips på bra länkar att boka boende är: www.dinsemester.se och www.sunhotels.net.
Vill man hitta billiga Sista-minuten-resor ska man absolut kolla på: www.solfaktor.se eller www.sistaminuten.se. Här tycker jag det bästa utbudet finns. Och om man väljer allt från Södra Sverige så får man även med Ängelholm, Kamlar, Växjö osv....
All denna information är säkert bara ett axplock. Jag har dåligt koll på allt som finns. Men tar gärna reda på efterhand.
Ut och res och se er om i världen!
/Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Kul att du anamma mitt tips ;) Ska själv kolla runt bland tipsen och sen ska jag länka från min blogg.KRAMAR SES OCH HÖRS

2012-07-11 @ 21:37:48
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Britney

Tack för tipsen, Tina! Jag har t ex bokat resa till Skiathos via www.apollorejser.dk istället för via apollo.se och sparat 2.300 SEK och då får vi också mat på planet vilket inte ingick i det svenska priset. Och tilläggas kan att det är samma resa - samma flyg, samma avgångsort (CPH) och samma ankomstort... Kan någon förklara?

2012-07-16 @ 19:05:13
Postat av: jeannette

Men visst är det så. Träffade ett dansk par när vi var på Zakynthos och samma resa var mycket billigare från Danmark ???? Jag ska nog ringa och fråga varför ;)Ha det härligt på Skiathos Britney. Skiathos står på tur här på vår nästa Grekland resa. Ha en fortsatt skön sommar

2012-07-17 @ 08:12:28
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0