BLI EN SÄKRARE STYRELSELEDAMOT

Har ikväll varit på  bostadsrätts-kurs i SBC:s regi på Rica hotell i Malmö. 40 deltagare varav 6 personer hette Kerstin. Hur ska man tolka detta? Nördar eller styrelseproffs?
Iallafall en mycket informativ, pedagogisk och nyttig kurs för alla som vill jobba aktivt i sin bostadsrättsförening. Kunniga föreläsare och bra upplägg. Kan varmt rekommendera. Inte så lätt som man kan tro. Mycket juridik. God fika. Ser framemot att få utnyttja mina kunskaper på något sätt nu eller i framtiden. Läs mer på www.sbc.se eller www.bostadsratterna.se
/Tina T


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att få titta in i ditt liv - jag som är så nyfiken av mig!.......och ärlig!! Dock saknar jag lite bilder - det får du ta och ändra på, tycker jag!

2012-03-03 @ 13:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0