EUPHORIA

Heja Loreen! Hon kommer gå långt i 2012 års ESC. Tror nästan hon kan vinna hela skiten. Hoppas på det. Dessutom är parfymen Euphoria min älsklings-parfym. Den ska jag använda mycket nu.
Idag är det söndag och sol ute. Har precis putsat fönsterna - vilket lyft. Får bli en långpromenad också i det fina vädret. Har tyvärr tillbringat 1 dygn i vågrätt läge pga en grym huvudvärk. Jag t o m kräkte. Tror det måste varit migrän. Proppade i mig massor med tabletter - men ingenting hjälpte. Känner mig lite dizzy idag - men jämfört med gårdagen inget att prata om. Fick ställa in 35-årspartyt igår. Mannen fick roa sig själv. Så med sällskap av Ebba låg jag framför TV:n och följde musiken. Hoppas denna huvudvärk ALDRIG kommer tillbaka.
Njut av vårsolen - kanske snart dags att ta fram grillen. /Tina T

Kommentarer
Postat av: jeannette

Hej vännen

Ja precis Loreen är jätte bra, min smak i låt val. Tråkigt med migrän som det alldeles säkert var. Jag själv är väl uppfödd med migrän men det har lagt sig de senaste åren ( vågar knappt skriva det ) Hoppas du nu får en skön vecka och slipper migränen fler gånger.

2012-03-11 @ 18:54:02
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0