TRO INTE JAG ÄR TV-BÖG

Men vissa program är jag lite förtjust i: 30 grader i februari: Egentligen inget bra program. Trodde det skulle vara en komedi. Men det blir ju mer och mer tragiskt för varje program. Nu måste man ju se de resterande 2 program. Gissar att det inte blir något slut - utan en fortsättning nästa säsong. Let´s Dance: Gillar verkligen detta koncept - men kanske inte alla som dansar. Hade jag varit man hade jag varit förälskad i Anton Hysén. Men jag är det iallafall. Tror att han eller Camilla Läckberg kan vinna hela skiten. Många härliga höst-fredagar att se framemot. Unga Läkare: Såg första avsnittet "med ett öga". Inte bestämt om jag ska fortsätta följa det. Lite kul ändå - speciellt när man jobbar på sjukhuset själv. För övrigt följer jag inte speciellt många TV-program. Men TV:n är ändå nästan alltid igång. Vet inte riktigt vad jag pysslar med - förutom att blogga:) Ha en skön helg alla. Solen lyser men vindarna är smärtsamma. Det blir både mössa och vantar på idag. Kommande 2 veckor har bara 4 arbetsdagar. Ser framemot lite extra ledigt. Och väntar med spänning på var Moa åker som reseledare denna sommar. Förhoppningsvis får vi veta imorgon. Och då kan man ju börja planera för sommar och semester. /Tina

Kommentarer
Postat av: Britney

Ja, 30 grader i februari är hemsk. Har inte sett alla avsnitten för vi var på semester i 3 avsnitt. Men kollar numera om jag har tid. Och ja - idag var det tjock jacka på och handskar! //Britney

2012-03-31 @ 20:25:19
Postat av: jeannette

Hej du

30 grader ser jag också ( mest för det är Thailand:) Men det är tragiskt men jag måste ju se de sista avsnitten nu. Annars är jag ingen tv nörd, tv på, datorn, wordfeud lite plock sen är det dax för sängen ;)Idag är det kallt men solen skiner och jag hoppas man kan vara ute utan att frysa. Vi har ju trädgård som måste vår städas ;( men sen är det härligt att sitta där under vindruvorna. Hoppas du/ni får en skön söndag. kramar

2012-04-01 @ 08:29:32
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0