CIMBER I KONKURS

Oturen förföljer oss just nu. Min resa till Kreta i nästa vecka hade jag bokat med Cimber. Nu har jag fått boka en ny resa. Och förmodligen får jag inte tillbaka några pengar för den tidigare resan jag bokat via Flygpoolen. Detta pga att dom inte kunde ta emot kortbetalning. Och jag tänkte ju inte tanken att något sådant här skulle kunna hända.

Dessutom råder samma problem gällande vår Kreta-resa i augusti. Där har vi visserligen betalat med bankkort men Travellink har gjort fel och dragit för mycket pengar från vårt konto – som dom nu strular med att betala tillbaka. Följetongen fortsätter.

Känns just nu som att vi inte ska ut och resa. Men alternativet att bara stanna hemma är ju ännu sämre.Tungt!

Men om jag tänker på att jag ska få träffa Moa om 1 vecka så mår jag mycket bättre. /Tina T


Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna att allt löser sig! Ses snart. Ska bli såååå kul!

/Helena

2012-05-04 @ 09:12:17
URL: http://cornelia
Postat av: jeannette

Men vilken otur, Kanske därför jag bokar charter resor för jag har inte de pengar att förlora ;) Hoppas det löser sig och lycka till. Vi reser till Grekland den 17 juni och det ska bli så skönt. Men innan dess så kör vi en AW och hoppas få se er där // kramar

2012-05-04 @ 19:54:58
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0