LUND ÄR BRA PÅ MÅNGA SÄTT

Blev glad när jag läste att 2 nya restauranger är på väg att öppna i Lund. 1 december öppnar Stadsparkscafeet i ny regi. Ägarna till Restaurang Kajutan i Limhamn tar då över. Hoppas och tror att detta blir bra. Måste iallafall testa.
I gamla Bantorget 9-lokalerna ska också inom kort öppnas en ny restaurang. Mysig lokal med bra läge. Spännande att se hur detta blir. Igår var Ida på brunch på Viva på Karhögstorg. Och var positiv och nöjd. Här finns en krögare som verkligen ordnar mycket roligt många kvällar i veckan. Har själv varit där på både AW och middag och kan verkligen rekommendera. Lova testa!
Längtar också tills Saluhallen blir klar fullt ut. Men jag har egentligen min egen saluhall i form av Ica Jätten på Fäladen. För alla er som ännu inte varit där kan jag bara säga: Ni har verkligen missat något!!! Lunds bästa matvaruaffär helt klart!!!


Kommentarer
Postat av: jeannette

Jag gillade dig sen första gång vi träffades, synd att vi inte har ses innan ;) Tycker jag i alla fall;) Du är rolig du. Händer mycket runt dig.
Ica Jätten ?? då måste det har hänt något de senaste åren för där på Norr har jag bott halva mitt liv och ?? på Ica.
Bantorget ?? hinner det öppna tills helgen vi ska ha AW så kunde vi träffas där ? Stadsparken är väl något lite senare då. Viva var vi på för ett tag sedan och det gillade vi också. Sköna lugna helger behövs mellan varven. Jag har haft en sådan med och varit barnvakt som jag gärna gör. Ha en underbar fortsatt söndag och härlig vecka // kramar

2012-11-04 @ 18:36:19
URL: http://jeannette.rojnert.se
Postat av: Tina

Ica Jätten är helt ombyggd sedan något år tillbaka och även fått priset för Årets bästa matbutik. Du måste bara testa!!! Manuell kött, fisk och delikatess.

2012-11-04 @ 19:43:38
Postat av: jeannette

Var är Gilla knappen ;)

2012-11-04 @ 20:27:44
URL: http://jeannette.rojnert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0